Janne Folkesson
FD HBK Medlem
Mina gasolreglage till min dometic gashäll med disko till spisen har fastnat, kranen i diskon är kass Hur får jag tag på reservdelar, har letat men hittar inget som verkar vettigt
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja men mitt usk nummer stämmer inte så dom vet inte vilken gasolhäll jag harja det där med reservdelar kan ju vara lite knepigt ? har du kollat med supporten till Dometic ? kranen är nog inget problem titta hur den ser ut finns nog lite överallt i olika prisnivåer ? ha tålamod så löser du nog det ! lycka till !
Lägg in en bild på hällen så har du större chans att få hjälp.Ja men mitt usk nummer stämmer inte så dom vet inte vilken gasolhäll jag har
Men kranen fixar jag, det är oringen till tappkranen som har packat ihop, har på jobbet![]()
Ja men mitt usk nummer stämmer inte så dom vet inte vilken gasolhäll jag har
Men kranen fixar jag, det är o-ringen till tappkranen som har packat ihop, har på jobbet
får väl plocka isär vredet och se vad som har hänt och fixa det. Är ju undrehållsansvarig på en stor firma