Står på en ställplats i Langres kostade 9,55 eu kunde lika gärna stått utanför missade att lägga in el i tokappen, Hade dieselvärmaren igång från kl 5 till 11 var minusgrader fick dra på lite mer eftersom det blev kallt inne. Men det gick bra.
Körde ner till en gratisparkering i reventin strax söder om lyon. Kallt här också men solen värmde på dagen, lite som vårvinter hemma.
Antagligen kör jag ner till havet och en ställplats där de har el och duch som jag saknar eftersom jag inte har något vatten i tanken, vilket är lätt fixat, men ganska slut efter dagens vedermödor. dagens middag avåts kl24 nudlar fördiga i en mugg. räcker bra och jag behöver gå ner i vikt vilket jag brukar göra när jag kör. Det mesta har fungerat bra med bilen, värmaren är riktigt bra och tanken i värmaren suger i sej diesel från en 10l dunk Har 4 liter extra i en dunk Är ju lite extra kallt så här års.
Bensinförbrukningen är fortsatt 1,1 L/mil, vilket jag är nöjd med sen kör jag inte så fort en alkov bil har kört om mej 2 ggr i en väldig fart den tiden han tjänar in med högre fart förlorar han direkt på en extra tankning.