Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vad jag kan se körde han inte genom Danmark.
Nej tänkte köra runt i Danmark några dagar o sen vidare till Tyskland. Men kan man stå på Ställplatser i Danmark nu om man är kronobergare?Nej, ingen bokning behövs. Men Ud avråder från resa till Danmark och det kan betyda problem vid exvis sjukdom. Jag uppfattade er som att ni bara skulle igenom.
Ja men kan man stanna över natten utan bokat boende???Her kan du se i hvilke Län beboerne er tilladt indrejse til Danmark. Gælder til fredag den 24. juli 2020 kl. 23:59
Her torsdag eftermiddag har dansk uderigsministerium ændret rejsevejledning, så Kronoberger m.fl også kan rejse ind i Danmark. Se nærmere her
Indrejse for ferie i Danmark kræver stadig 6 forbookninger, også for de nye områder af Sverige hvor indrejse til Danmark nu er tilladt.Ja men kan man stanna över natten utan bokat boende???
Ok tackIndrejse for ferie i Danmark kræver stadig 6 forbookninger, også for de nye områder af Sverige hvor indrejse til Danmark nu er tilladt.
har du källa på det?Indrejse for ferie i Danmark kræver stadig 6 forbookninger, også for de nye områder af Sverige hvor indrejse til Danmark nu er tilladt.
har du källa på det?
Se forneden på denne side under "Ferie"
Hej. Kom till Stralsund idag via Trelleborg-Rostock. Står på ställplatsen där som enda svenska husbil. Inga pestflaggor fram utan artigt bemötande av grannar. På båten var det obligatoriskt med munskydd för att komma in på området kring matdiskarna, vid sittplatserna behövdes det inte. Bara tygmunskydd, inte " medicinska".Trevligt att vara här igen.