• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Rapido 972

majsan332

HBK Medlem
Inlägg
130
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
714
Medlemskap
2024
Hejsan
Är det någon som känner till Rapido 972......... hur är den? Är sittgruppen bra? Har bara kunnat se på bild.......
 
F

F.d. 50042

Guest
Sv: Rapido 972

Hej Majsan!

Vi har en Rapido 965M 2008 års modell.
Vad kan se på Rapidos hemsida finns det inte någon modell som heter 972.

Vad jag kan säga om Rapidos olika modeller så är soffor och fåtöljer av mycket
god kvalitet och bekväma.

Rapidofabriken är ursprungligen en möbelfabrik.

Jag ser att ni bor i Göteborg, vi kommer att ta ut vår bil troligen i nästa vecka,
ni får gärna komma och titta.

Hälsningar

Bosse HBK 1812
 
F

F.d. 11203

Guest
Sv: Rapido 972

Hej
Såg bilen Rapido 972 på byt bil med Mecedeschassi,förskräcklig tygval på klädsel men det går säkert att fixa det viktiga som jag har förstått och läst om är nog chassit eller drivlinan har själv en husbil med mercedes chassi kan inte annat än vara helnöjd
mvh Deicer
 

jonils

HBK Medlem
Inlägg
82
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2024
Sv: Rapido 972

Hej det finns ett tiotal bilar på mobile.de där kan du även se bilder. Dock tycker jag priserna är i overkant eftersom det är fråga om äldre bilar
 
F

F.d. 11203

Guest
Sv: Rapido 972

Hej
Mercedes kostar lite extra men jag tror nog att man har igen det i det långa loppet
Vet inte hur många FIAT CHASSIN som sålts dom senaste åren,men när dom ska eventuellt sälgas om några år,då tror jag vi kommer att få se prisras
mvh Deicer
 

KaloPia

FD HBK Medlem
Inlägg
53
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
538
Medlemskap
2021
Sv: Rapido 972

Hej!
Kolla priserna på Widlunds i Bjuv först,de har just nu bra erbjudande på nya Rapido.

mvh KaloPia
 
Senast ändrad:
Toppen