• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

RAGGLANDA

F

F.d. 2692

Guest
Sv: RAGGLANDA

Jag bara säger, vilket gäng. Det är svårt att framhålla någon men kan inte låta bli att nämna Susanne och Ragge.
Vilka underbara människor och som dom ställer upp. Som ni kan läsa i Susanne's inlägg kom vi tillbaka eftersom
Överöns koppling inte ville vara med längre. Här var det inga tveksamheter utan det var bara att få låna lastbilen
så vi kunde bogsera hem husbilen till Ragges. Verkstaden lånades ut, hjälp med att hitta en leverantör av material
och vipps, så är bilen fixad.

Detta är ett bevis på medmänsklighet och klubbkänsla.

Anita&Börje

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1110
Medlemskap
2026

Nyss hemkomna sänder vi ett stort TACK till Susanne och Ragge, för den mycket trevliga och välordnade träffen.

Vi kommer säkert på flera träffar trots avståndet.

Hälsn från Anita o Börje

Överön

HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
1406
Medlemskap
2025

Vi vill tack er Sussanne o Ragge, Margit o Janne för all hjälp med vår husbil som havererade på Elmias parkering när vi skulle göra ett återbesök på hemvägen.Utan er hade vi fått stora problem då inte bilen gick att flytta, söndag o allt.
Först Margit o Janne som efter flera turer till Biltema o misslyckade fösök att laga felet provisoriskt, bogserade oss med ragges pickup tillbaka till ragglanda. Sedan skutsade hem Eva o Iza till Överön o var själva inte hemma förän mitt i natten.
Sussane o Ragge som lika helhjärtat hjälpte till, med lånet av pickupen o tillgång till verktaden om jag skulle behöva donkraft,tryckluft,svets etc. På måndagsmorgonen kom Susanne med en telefon så jag slapp ringa på mobilen o leta reservdelar för det brukar ju ta tid. För att slippa vänta till onsdag då delarna skulle komma fick jag låna sussanes bil till Hydroscand där dom tillvärkade slangen jag behövde medan jag väntade. Så på måndamiddag var bilen lagad o på kvällen var jag hemma igen.
Änn en gång ett stort tack hälsar Eva o Lennart Överön.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vilka underbar människor det finns på RAGGLANDA. Även dom små kioskförsäljarna.
Alla underbara HBK-are som var där under ELMIA vill vi tacka.
Tyvärr var det inte så många där att tacka när vi åkte men vi tackar här.
Vi tackar Susanne.Han som kunde gå på vattnet,Flyga runt,spela Gitarr OCH HJÄLPA folk med problem.Stort tack till våran GOOA Gustav som
alltid är underbart rar o sköter sina leveranser av beställt gods.
Blev någon med FISK.
TACK FÖR ATT NI FINNS:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:

Senast ändrad:
Toppen