Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
man spränger låset med kyla,låter som en knackning.Alla cyl.stiften är deformerade går ej att använda nyckeln.Inbrott är en ständig kapplöpning,en sak är de som i drogpåverkan ger sig på dig.MEN proffsen,de ligger ibland hack i häl på polis/låstillverkare men ofta lite före.Egna påhitt att skydda sig är ju därmed ofta effektiva.En egentillverkad virelåsning etc.överraskar ofta.Skallarm, använder det alltid,men tjuven vet ju att länsman i regel är långt borta.Visst vaknar du MEN inför ett riktat vapen är du inte lika kaxig som här på HBK:s sida.När det hände oss så såg jag ingen skada på dörren och låset. När ja ska låsa upp dörren går nyckeln i till hälften och då när jag jämförde låsen på dörrarna så var det ena något lite skadat. Bytta lås ca 2100 kr självrisken 1800kr inget att använda försäkringen till.
Detta hände när vi var ca 20 husbilar och det var bara vi som blev drabbade. Och detta var på BiÖ ställeplats. Har aldrig haft spennband på dörren har fricampat i hela norden och Baltikum och så händer det där man känner sig säker. Nu använder vi spännband har aldrig haft saker liggande fram alltid tomt där.
Men vist känner vi en vis olustkänsla nu inte samma som innan vi blev drabbade av detta.
Visst vaknar du MEN inför ett riktat vapen är du inte lika kaxig som här på HBK:s sida.
Det spelar väl egentligen ingen roll, bara det är gjort så att det avskräcker?
Herrejesus....vi måste haft en himla tur på alla våra resor i Frankrike, Italien, Polen, Estland,Lettland, Litauen....bla bla bla...som klarat både oss och våra tillhörigheter utan problem, trots att vi inte ens tänkt tanken att vi måste bomma igen både på längden och tvären för att klara oss.
Skulle jag få den känslan så skulle jag definitivt stanna hemma....men det är ju jag det.
/ carola