F
F.d. 32985
Guest
I mitt fall ville mitt försäkringsbolag ha ett diarienr från Svenska polisen. Ifrågasatte aldrig varför utan gjorde bara som de ville
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
När jag blev bestulen i Kuala Lumpur anmälde jag till den lokala Polisen och fick en utskriven rapport på engelska som jag sedan mailade till försäkringsbolaget if när jag kommit hem. Dagen efter kontaktade de mig och saken var klar, var aldrig frågan om att anmäla till svenska polisen?
Vad tror ni om att installera någon av dessa paket??
Installation av Husbilslarm i Vallåkra - Larmhem
Måste vara jättetråkigt att bli utsatt för inbrott på ovan beskrivna sätt. Känner med er som drabbats.
Har bara en allmän fråga att tillägga, med tanke på vår planerade resa till Italien i höst. Vi är gröna på husbil, har ännu bara sovit fem nätter i vår. Ska man undvika att övernatta på rastplatser där det står andra husbilar? Vi har skalskydd och det tjuter ju om någon tar sig in genom någon av öppningarna. Blinkande larmlampa och dekaler borde väl göra att tjuvar håller sig borta? För de vill väl knappast få sitt brottsliga arbete ackompanjerat av ett tjutande larm?