• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rågelunds parkering?

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Den är med på vår karta och ingen medlem har skickat in någon ändring på denna plats att det är förbud för husbilar.
Rågelunds Badplats | Husbilsklubben.se
Såg nu när jag titta på de som besökt platsen att någon skrivit där att det är P-förbud 00:00-06:00 men inte skickat in "Föreslå ändringar här". Har ändrat nu till korttidsparkering.
Vi HBP Admin ser inte tillägg i "registrera besök" om vi inte går in för att kolla speciellt på någon av våra ca 7000 platser, så gör gärna en "Föreslå ändringar här" för de hamnar i vår postlåda som vi kollar kontinuerligt.
Tack!
Per, HBP Admin.

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Den är med på vår karta och ingen medlem har skickat in någon ändring på denna plats att det är förbud för husbilar.
Rågelunds Badplats | Husbilsklubben.se
Såg nu när jag titta på de som besökt platsen att någon skrivit där att det är P-förbud 00:00-06:00 men inte skickat in "Föreslå ändringar här". Har ändrat nu till korttidsparkering.
Vi HBP Admin ser inte tillägg i "registrera besök" om vi inte går in för att kolla speciellt på någon av våra ca 7000 platser, så gör gärna en "Föreslå ändringar här" för de hamnar i vår postlåda som vi kollar kontinuerligt.
Tack!
Per, HBP Admin.
Hej , jo att övernatta, 24.00 - 06.00, såg det på telefonen , m. hittar inte det, kan det va så????

Christer61

HBK Medlem
Kommun
Vaggeryd
HBK-Nr
33164
Medlemskap
2025
Det är tydligen campingarna som ligger bakom detta beslut. Dom är väl sugna på att få in sin hutlösa priser. En av anledningarna till att vi reser utomlands. Betydligt billigare med både ställplats och camping.

Toppen