K & P Express
HBK Medlem
Har nu under sommaren testat ett antal räksmörgåsar på västkusten och utser en klar vinnare angående både smak och pris. Vinnaren hos oss är räkmackan hos Bengts Fisk i Lysekil!!!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hos Börjes i Tingsryd köpte vi för något år sedan en ordentlig räkmacka för 22:-, billigast i Sverige?
Jag äter inte fisk/skaldjur på krogen om jag inte kan se havet därifrån.
![]()
Stadshotellet i Nora. Inga dåliga grejor !
http://www.husbilsklubben.se/forums/images/aria/attach/jpg.gif
Jag äter inte fisk/skaldjur på krogen om jag inte kan se havet därifrån.
![]()
Ja, Sten åt ju bara fisk. Han sa att man inte kunde äta "koskivor".Vet inte om du minns Sten Broman, musiker, dirigent m.m. programledare i Musikfrågan på -70 talet. Han berättade att det första han beställde på stadshotellet var ett stort sillbord för att han skulle få känna lite sjöluft.
Själv har jag aldrig haft problem med att äta fisk/skaldjur utan sjöutsikt dock finns det en gräns och det är att äta fiskburgare på McDonalds men det är en annan historia.
Åke