• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pussel utan borttappade bitar...

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Pussel utan borttappade bitar...

Ludde, det är ditt fel att vi är uppe så här sent. Klockan är nu 03.04 och vi har suttit hela kvällen och lagt puzzel vid var sin dator. Snacka om att bli beroende, men kul är det.

Gott nytt puzzel år.

F

F.d. 14324

Guest

Här kommer ett till. Detta är något som flera av er sett förut, och ni kan se det som träning inför framtida resor.
Jag kallar pusslet för challenge men det är egentligen verkligheten som är en utmaning. :)

Pusslet

F

F.d. 50209

Guest

Tittar just nu på min nypensionerade fru, som lägger pussel varje vaken timme till två tre på natten.........................och jag med :msn_wink:

F

F.d. 55519

Guest

Dette var kjempegøy. Her kan man jo overraske venner og familie med at de må pusle litt før de får se bildene våre. Her er en av mine.

F

F.d. 14324

Guest

Jag har varit produktiv idag (eller inte?)
Tre nya pussel tillverkade.

Camaro (framvagn)

Stockholm (karta)

Fuerteventura (strand 300 bitar:msn_wink:)

Fuerteventura återkommer hela tiden för mig tycks det:msn_laugh:, det beror nog på att jag snart sticker till Gran canaria. :msn_star:

F

F.d. 14324

Guest

Här är mitt senaste pussel! OBS detta pussel kan väcka anstöt och göra dig förbannad!:)
Alla mina pussel för de som behöver lite tidsfördriv. :msn_wink:

F

F.d. 14324

Guest

Nej det handlar inte om pudlar! :D
Det handlar om det enda riktiga hockeylaget!

Toppen