Ingbritt1986
FD HBK Medlem
Någon som har erfarenhet av ProSafe?
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Är det inte så att rörelsedetektorerna ska ”ta hand” om fönstren och takluckorna? Så sker i vår bil.
Skulle vi satt sensorer på fönster och takluckor skulle det bli mycket dyrt. 8 st sensorer till.
Jag har ett ProSafe larm i min husbil som jag köpte begagnad. Det har krånglat lite nu på slutet vilket säker kan bero på handhavandefel. Men jag ringde till JRL och jag får komma mer till dem så tittar de på det. De verkade trevliga och bra att ha att göra med, i alla fall på telefon.
Framför allt gillar skallarmet det känns tryggt och vid ett tillfälle nere i Europa var det ett ”glatt” gäng som spelade fotboll nära husbilarna en lätt snedspark gjorde att vår bil träffades Larmet gick igång direkt med resultatet att gänget flyttade sig längre bort. Tycker sedan om att jag kan se position, temp o batteri i telefonen. Ett tredjeskäl är JR,s suveräna service Tummen upp för demVad är det som avgör när ni är nöjda med larmet?
Jag har ett fabriksmonterat larm i min gamla husbil 2005,
jag använder det aldrig, men är nöjd med det