Jag återkommer också med resultat av min, som alltså inte är en camper men heter DriveSmart 76 EU MT-S.
Den verkar inte heller vilja visa ikoner vartefter man åker men orkar ev. visa upp en när man väl står stilla på platsen.
Jag har två äldre som sagt och de har utan problem väglett mig i förväg till platser i listan, och om jag stått still och "lekt" med GPS'en så har platser dykt upp på kartan överallt, som man kunnat klicka på för att se bilder m.m. och sedan trycka på kör hit m.m.
Funkar alltså inte så med den nya fast jag gjort som jag brukar, plus ett flertal åtgärder utöver det. Montro om GARMIN har någon snålvariant av programvaran som inte funkar lika ens som de äldre GPS'erna jag har. Skrotvarning finns under vintern om den fortsätter att vägra.
Dessutom så är det stela tråkiga varianter på de olika kartvarianterna man kan välja, och väldigt färglösa och alla är väldigt lika bara lite olika färg på vägarna som visas, men det kan ju vara någon ny idé om naket/rent utseende. Men de större avfarterna dyker upp med "fotobild" så kapacitet för för fin färg på kartorna finns.
Men om man lyckas tala om vart man vill med vanlig sökning på GPS'en så funkar vägledningen utan kritik, och om man går in i listan på våra platser och klickar på kör hit så funkar det, men lite segt att hitta platser i närheten när de inte syns på kartan om man kollar utefter vägen man kör på.
Återkommer, M.v.h. JANKRO.