• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Prisvärt ??

F

F.d. 6065

Guest
Sv: Prisvärt ??

Jahaja, igår blev en lång dag med tågresa till Trollhättan och efterföljand husbilsresa hem. I annonsen hade säljaren konstaterat en soppaförbrukning på 1,5 L/m, men min mätning på hemresan visade på 1,16 L/mil..:yes:

Den "nya" HB:n gick bra hela vägen, och jag är nog rätt nöjd med köpet.
Efter en dag med lite grundligare undersökning av bilen, konstaterades några gömda rostangrepp, lite GDS plock, och förmodligen en framvagnsinställning.

Imorgon ska jag ta med en vän och ett par barn, och åka ut till en camping i det världsberömda Ockelbo för en övernattning. Det ska bli intressant att få testa funktionerna i bodelen så man vet att allt funkar som det ska..

Jag hoppas det härliga vädret håller i sig, och att ni alla får en skön husbilssommar..
Mvh. Micke P.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Prisvärt ??

lycka till med bilen det finns alltig att göra, med nya eller gammla bilar dom blir aldrig klara bara mera kärlek o gemenskap. mvh håkan
:spinny::wub:

Toppen