Irene & Anders
HBK Medlem
Sv: Premiärtur för Runar & Lovisa
Grattis till nya bilen
Grattis till nya bilen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Aviano 875. Grymt fin bil! Grattis!
Men får ändå hoppas att Elegance'n i nu tid & ett par år till ändå är: ok! (lullulll for free är gött & mjukt)
Pöss!
Grattis till nya husbilen!
Vi är också sugna på Aviano 875G men hur stor skillnad är det mellan Aviano
och Elegancen 895G hade varit tacksam om man kunde få lite feedback på detta.
Hej
Om jag minns rätt så har Elegance dubbelgolv med gråvattentanken i varmt utrymme medan Aviano har gråvattentanken under bilen
Ha de paffw
Hej!
Tog en sväng om Ranarpsstrand på väg hem till Torekov för att kolla er nya bil.Var det alkoven med boggi så är det en häftig pjäs ni har skaffat.På torsdag bytar jag min Carado mot en Hymer 689.Det ska bli roligt att börja den nya sesongen med en ny bil.Lycka till! Hälsningar Jan-Erik.
Hej!
Tog en sväng om Ranarpsstrand på väg hem till Torekov för att kolla er nya bil.Var det alkoven med boggi så är det en häftig pjäs ni har skaffat.På torsdag bytar jag min Carado mot en Hymer 689.Det ska bli roligt att börja den nya sesongen med en ny bil.Lycka till! Hälsningar Jan-Erik.
Hej alla glada.
Det var vår "Argos" ni såg i Ranarp.
Synd att ni åkte så tidigt, Lovisa och Runar. Det hade varit roligt att träffa er och se er nya bil. Givetvis hundarna också.
Vi ses kanske vid ett annat tillfälle.
Med vänliga hälsningar Helene och Micke.