Nej till vilken fråga? Kan du utveckla ditt svar?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nej till vilken fråga? Kan du utveckla ditt svar?
Det går inte att tanka bensin med ett Såifa HBK kort
Sämre kraft i uppförsbackarna.Nej till vilken fråga? Kan du utveckla ditt svar?
Med mitt Såifa (HBK) kort kan jag bara välja dieselpumpar på stationen.
Kollade precis mitt kort, det är inte ett allkort.
Hej, det var samma literpris på andra obemannade bensinbolag då jag tankade. /Lennart.Verkar väl vara korrekt... 627:- / 47 liter = 13,34:-/liter så väsentligt lägre än normala tappriset.
Just därför avslutade jag mitt Preemkort. Fick liksom betala för att få rabatt och det lönar sig ju inte, när man inte kör så många mil sommartid!! Trevlig helg!Har Preem kort genom Motor 50 öre i rabatt men en faktureringsavgift på 29 kr ?
Faktureringsavgift 25:- och kortavgift 29:- varje månad. Avslutar kortet.Har Preem kort genom Motor 50 öre i rabatt men en faktureringsavgift på 29 kr ?
Ni som inte är nöjda med Preemkort, varför skaffar ni inte ett SÅIFA-kort istället, för det mesta ger det bra rabatt genom HBK?Har Preem kort genom Motor 50 öre i rabatt men en faktureringsavgift på 29 kr ?
Jag tittade på SÅIFA-kortet för några år sedan men jag valde bort det. Har för mig att det hade någon form av månadsavgift/faktureringsavgift.Ni som inte är nöjda med Preemkort, varför skaffar ni inte ett SÅIFA-kort istället, för det mesta ger det bra rabatt genom HBK?
Tack! Då förstår jag inte varför jag valde bort det för några år sedan. Måste kolla igen.Titta gärna en gång till, de har ingen avgift alls utöver bränslekostnaden......
Jag kryssade Preem/Såfa diselkort(fungerar för bensin också),HBK medlemsnummer under övriga upplysningar,avtalet är detsamma så 2019 borde inte spela någon roll.Hur gör man för att få ett kort och vilket ska man ha? Var ska jag skriva i medlemsnummer någonstans? Den kreditansökan som finns på förmånssidan är för 2019, kan man använda den ändå?
Preem/Såifa rabatten gäller väl bara diesel?Hej, jag har bara tankat bilen än så länge så det är bensin jag tankat och får inte ihop hur det fungerar eftersom
det står på räkningen att jag fått 15.04 ex.moms i rabatt på 47 l bensin, enligt bensinkvittot har jag tankat för 628.99
fakturan var på 626.65, alltså ca: 2 kr i rabatt. Jag visste att det är sämre rabatt på bensin men blir ändock fundersam
hur räkningen är utformad.
Tack för informationen.
Lennart
Gäller även bensin. Tankar min personbil. Dessutom bra rabatt på biltvätt.Preem/Såifa rabatten gäller väl bara diesel?
Jag har snittat 1kr rabatt + moms (diesel).
Mycket bättre än de vanliga 10-25 öre man får med vanligt tankkort på andra mackar
Tycker jag i alla fall...
skitbränsle....mycke skräp i den...som inte gynnar motorn...Jag avslutade mitt konto hos Preem. Inga fördelar som uppvägde den något högre bränsleförbrukningen med deras blaskiga diesel.