• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PR Husbilar

Status
Stängd för vidare inlägg.

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: PR Husbilar

jag sitter hä och tittar på alla innsändarna iingenting väcker mer känslor änn att diskutera vinterbilar det har jag funderat över varför min sommarbil går att använda på vintern för vi har varit ute på vintern och överlevde, ja det är givet det gör varför tillverkas vinter bilar när det går lika bra att boi ien sommar bil då kann mann göra jämnförelsen forr bodde man i enkla hus utan issolering med en vedkamin att elda i och bevisligen så överlevde man på den tiden, sunda förnuftet säger väl att det måste vara behagligare och bekvämmare med riktig värme och golvvärme änn utan så man måste hålla sig till sanningen i det sista nummret av caravan bladet testa dom en vinterhusbil och påstod att där fans utmanare men dom ¨är få men då måste dom ju inte veta att där fins sommarhusbilar som är lika bra, så dom som tar illa vidsig varför inte tala om fördom att det fins om dom inte begriper det skälv,

tack för att jag oxå fick delge lite av mitt förnuft om det sen år sunt eller inte det kann man ju diskutera

ha det så bra resten av vintern vilken bil ni änn må ha.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Under Vasaloppet 2010 var det en som bodde i ett tält, allt går.Du har väl gjort "lumpen".
/Vidhem med VINTERHUSBIL.

F

F.d. 29841

Guest

Tack Roger 67
Men du har bara ett fel,och du vet vilket det är!!!
Du "KOMPIS" åker folk flera mil för en varmkorv?å kaffe,???

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Du Vidhem

Jag har alltid undrat vad du använder hytten till när du vintercampar... Har du den som ett extra gigantiskt kylskåp eller förvarar du "bra att ha" grejer där som tex snöskyffel och sommardäck ? :D:D.

Själv sitter jag i + 20 och äter middag i hytten. ;););) <<< OBS massor med "ögonglimtar"

;) Roger

F

F.d. 29841

Guest

Hej Roger67
Jag har hytten som fattigmans frys.Men jag har råd att köpa en varmkorv, utan att åka till en husbilförsäljare å snylta.
Annars är det bra med både dig och mig.???hoppas jag.
Jag tänkte jag skulle vinna på V75 så jag kunde köpa en sommarvagn så jag slipper att frysa, när vi är ute på vintern.
Ha det.
/Vidhem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen