• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

PR Husbilar

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 55370

Guest
Har varit på deras 13 dags evening Det va kanon Trevliga människor å fina bilar.
Ni ska ha en eloge.
mvh Dennis

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: PR Husbilar

det är ett säkert vårtäcken när man åker till pr husbilar, jag var tvungen att ta fram grillen o grilla ett par korvar när jag kom hem ,det var som vanligt trevligt att se dom nya bilarna, som blir bättre för varje år som går, så vi får se om det blir en ny bil så småningom, fjärdebilen på pr husbilar.mycket nöjd rapido ägare mvh håkan .britt

L

Lärkan 321

Guest

...efter dessa reklaminslag - som känns lite konstigt att behöva läsa här - måste jag bara tillägga att det finns många andra bra företag med trevlig personal som säljer riktiga husbilar ...

God fortsättning

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

...efter dessa reklaminslag - som känns lite konstigt att behöva läsa här - måste jag bara tillägga att det finns många andra bra företag med trevlig personal som säljer riktiga husbilar ...

God fortsättning
kan du nämna någon mycket nyfiken mvh håkan

Senast ändrad:
F

F.d. 50042

Guest

Lärkan 321!

Vad menar Du med reklaminslag? Det är ju inte PR Husbilar som skriver detta,

det är nöjda gamla och nya kunder som tycker att det är toppen att komma upp till Sollebrunn för att titta på deras utbud och träffa trevliga människor, samt

att träffa PR Husbilars trevliga personal. Det är alltid ett nöje att ta kontakt med företaget om det hänt något med husbilen och få frågan " när kan du komma hit så fixar vi det hela. Heder åt PR Husbilar i Sollebrunn

//Bosse

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Håller helt med Marianne & Bosse.
Det är ju vi husbilsägare som skriver om man har blivit bra el dåligt bemötta.
Sak samma om det sedan gäller handlare av husbilar eller andra som säljer bra el. dåliga produkter eller ger bra el. dålig service. Det har ju vi bara nytta av.
Jag kommer snart med mer 'reklam' om det går som utlovats.

F

F.d. 29841

Guest

God fortsättning

Hej det låter som om jag skulle sakt det, jag får mycket skit av det jag skriver.
av folk som inte vill höra sanningen
/Vidhem

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

NEJ NU FÅR NI FN SKÄRPA ER !!!ska ni skriva här ska det vara sånt som berör våra bilar å inget djä,,, personliga på hopp , är ni vuxna eller ???? GNÄLLSPIKAR ÄR NI ,det gör väl inget att berömma någon ibland även om det är en firma,men vi är väldigt duktiga på att skriva när det är negativt;;

T

Teddi

Guest

varje husbil e individuell. alla har inte råd med en concorde.visa full respekt för var o en.själv har ja en elnagh.säljes av PR..husblar. är fullt nöjd. ja har inget under madrassen men ja klarar mej ändå..

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Hej det låter som om jag skulle sakt det, jag får mycket skit av det jag skriver.
av folk som inte vill höra sanningen
/Vidhem

Ja ja det finna många HB märken. MEN BARA EN VINTERHUSBILSTILLVERKARE.
å DET BÖRJAR PÅ N ...Vilket Ni redan viste .
/Vidhem

å fläktar.
Vi se på vägarna
/Vidhem

Framme i MORA.
-3.3 grader utanför lite snö.
Såg inte en HB på 25 mil, men alla sommar Husbilar är väl inne på logen bland mössen.
Nu ska vi gå och köpa några flaskor trendvinet som släpps idag ( vet inte hur det stavas)
Ha det så länge.
/Vidhem

Hej
Vist är det så att med vilken Husbil som helst kan man campa med Men då måste man KLÄ in den runt om.,Och hur många har en fläkt som värmer huset hemma.
Nej alla har vattenburen värme.
Det är bara det som gäller på vintern och bakhjulsdrivning.
/Vidhem

Protest! Båtar behöver inte tas upp varje vinter. Under mitt båtliv nyttjade jag ofta båten året runt isfria vintrar och när det inte gick så var jag i alla fall ute på sjön samtidigt som sjömärkena inspekterades och nya sådana sattes ut.

Det finns två olika sorters människor när det gäller husbilar och båtar, nämligen "åretruntarna" och "säsongarna".

Säsongarna behöver lathundar. Åretruntarna behöver inte några lathundar. (Kanske för att dom är för lata för att ta väl hand om sina "pärlor").
:wink:

Jappe

Hej
Att skaffa en HB OCH HA EN I 4 MÅNADER,ja varför inte , men var ligger tjusningen i att gå och titta i en LOGE:

Det finns något som heter bondförnuft.Det borde alla ha,
Fan skaffa HB med utrustning och inte vet något om den illa mycket illa.
/Vidhem

någon som varit på campingplatsen i Tandådalen?
//Cecilia

Hej
Lycka till.
Jag Skulle hellre hyra en stuga.
/vidhem

/Vadhem

Lycka till i vinter.
/Vidhem

Är det såna här sanningar du menar?

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Äsch, alla, ta inte allt så allvarligt.

Försök att tänka att det är högt i tak här.
Väldigt få, om ens någon av oss medlemmar är ond i grunden och har som enda intresse att vara elak och en pain in the ass.

Vi har bara lite olika sätt att uttrycka oss på och vi uppfattar också saker på lite olika sätt.
Speciellt i skrift.
Ironi och glimten i ögat är ju lätt att missa i ett inlägg.

Vidhems inlägg t.ex. läser jag alltid med "glimten i ögat". Han har sin personlighet och sitt sätt att uttrycka sig på precis som alla andra. Han vet också om att det finns bättre vinterbilar än Nordic. Niesmann t.ex. som jag råkar ha;);) men han vill inte riktigt erkänna det :D. OBS skojade bara!!

Nä, slappna av och kivas med glimten i ögat istället.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

I ett forum på Internet där var och en sitter bakom sin skärm och skriver och man inte fysiskt kan se varann, bör man vara ytterst återhållsam med ironiska inlägg och "glimten i ögat" inlägg, då de andra som läser inte har möjlighet att se kroppsspråket eller höra tonfallet på den som skriver.
Vill man ändå använda sig av ironi eller "glimten i ögat" inlägg, bör man vara tydlig och ange detta så inga missförstånd uppstår.
Att kategoriskt vara spydig, ge andra medlemmar kängor för att de inte tycker/köper samma som en själv tillför inte forumet något positivt.
Skriver man något som en annan medlem uppfattar som påhopp, så hör det dessutom till god ton och nätetikett att besvara inlägget och förklara hur man menade och be om ursäkt för att man gjorde nåt klumpigt.
Då behåller vi en trevlig stämning på Husbilsklubbens forum.

Och Roger67, du har ju tydligt angett i slutet av inlägget att du skojar, och det är just så jag menar att vi alla bör tänka på när vi skriver något som kan uppfattas som negativt av andra.

Nu har tråden spårat ur riktigt ordentligt, hoppas att inte Honda59 tar illa upp...:)

Och jag uppfattar inte att det är reklam, Honda59 har deltagit i ett arrangemang som han tyckte var trevligt, och ville delge detta för medlemmarna i Husbilsklubben, likväl som man kan delge att man varit på en viss restaurang och ätit god mat och är nöjd t.ex.

/Ludde

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Absolut har du rätt Ludde.

Sen tycker jag nog att man kan vara lite tydligare när man tackar företag för bra service genom forumet.
Gärna då beskriva lite mer i detalj vad det var som upplevdes som extra bra.

Annars blir det ju bara en anslagstavla med tack riktade direkt till företagen. Forumet skall vi väl använda primärt för att dela information mellan medlemmarna.

Vem vet, kanske det finns andra företag som läser här som skulle uppskatta att få veta exakt vad det är som får oss kunder att bli så himla nöjda.:)

F

F.d. 55367

Guest

hej på er alla tyckare jag o frugan tycker att forsbergs i hyssna är alldeles suveräna på att vara tillmötes gånde både när man handlar o sörvar hos dom men smaken är ju som baken delad
deras trettondagsmässa var också välldigt trevlig.
Nu har jag också tyckt.

förresten FRANKIA är också en bra vinterbil nu......:twitcy::yes::p

F

F.d. 55370

Guest

...................................
Nu har tråden spårat ur riktigt ordentligt, hoppas att inte Honda59 tar illa upp...:)

Och jag uppfattar inte att det är reklam, Honda59 har deltagit i ett arrangemang som han tyckte var trevligt, och ville delge detta för medlemmarna i Husbilsklubben, likväl som man kan delge att man varit på en viss restaurang och ätit god mat och är nöjd t.ex.

/Ludde

Hej Alla glada människor.
Nu e de såhär att jag menade inte PR Husbilars personal utan alla kunder som tittade på husbilar underbara människor vi pratade om allt, priser, modeller, utrustning,vi hadde gör skoj dessutom bjöd PR på korv å kaffe. Ska inte säga något ont om PR personal dom e säkert bra.Själv så byter jag bil på FORSBERGS DOM E BÄST!! (hehe)
:mcride:

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Hej

Vi köpte en husbil hos PR. Vi hade ringt innan och fick löftre om att den skulle hållas till vi kom dit. Trots det höll den ändå på att säljas när vi kom dit.. "Oj det har jag inte hört.." Sen blev det mkt snålt med prutningen trots löfte, då vi köpte kontant utan byte..och vi fick köra hem med nästan blanka däck.. Sen var de nog också lite snåla med inf. om historiken..hm.. Jovisst, de var ju inte precis otrevliga, Men beg.marknaden är de nog inte så super på... Det är klart roligare att sälja helt nya eller de som bara är 2-3 år. Andra priser andra vinster.. Men det är ju som bekant inte guld allt som glimmar.. Men dumsnålhet och girighet har jag mkt svårt för. Blir nog en intressant vår, redan nu läggs det ut en husbil nästan var 5 min på blocket.. Kanske kommer en husbilsbubbla... Jovisst. vi köpte precis den husbilen vi ville ha till ändå bra pris.
Men lite sur eftersmak blev det, särskilt då en säljare sa att de hade inga däck, och nästa säljare visade att stort lager av både nya och bättre beg. däck. Hade jag sålt nya husbilar med den vinsten branschen har idag, så hade jag lätt kunnat vara supertrevlig 7 dag i veckan.. Jag har aldrig låtit mig inte luras av inställsamma flinande säljare..

Libom

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen