F
F.d. 55370
Guest
Har varit på deras 13 dags evening Det va kanon Trevliga människor å fina bilar.
Ni ska ha en eloge.
mvh Dennis
Ni ska ha en eloge.
mvh Dennis
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
kan du nämna någon mycket nyfiken mvh håkan...efter dessa reklaminslag - som känns lite konstigt att behöva läsa här - måste jag bara tillägga att det finns många andra bra företag med trevlig personal som säljer riktiga husbilar ...
God fortsättning
...efter dessa reklaminslag - som känns lite konstigt att behöva läsa här - måste jag bara tillägga att det finns många andra bra företag med trevlig personal som säljer riktiga husbilar ...
God fortsättning
Hej det låter som om jag skulle sakt det, jag får mycket skit av det jag skriver.
av folk som inte vill höra sanningen
/Vidhem
...................................
Nu har tråden spårat ur riktigt ordentligt, hoppas att inte Honda59 tar illa upp...
Och jag uppfattar inte att det är reklam, Honda59 har deltagit i ett arrangemang som han tyckte var trevligt, och ville delge detta för medlemmarna i Husbilsklubben, likväl som man kan delge att man varit på en viss restaurang och ätit god mat och är nöjd t.ex.
/Ludde