F
F.d. 29925
Guest
Sv: Polisen varnar för vägpirater
Nog en ypperlig anledning till att ha kamera i vindrutan.
Nog en ypperlig anledning till att ha kamera i vindrutan.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hörde idag att det nya istället för att kliva ut ivägen och vinka, är att de lägger sig raklånga över vägen och ligger kvar.
Hur tänkte du nu Bennsan??? Ska vi stänga våra gränser och utvisa alla "icke Svenskar" ur landet????
Bennsan:"Det som jag tycker är mest upprörande är att detta jä...a patrask kan röra sig fritt & uppenbarligen göra som dom vill utan någon större risk för ertappande. Det enda man kan vara säker på är att det inte rör sig om några svenskar. Sedan gränserna öppnades blir vi formligen översvämmade av dylika existenser som söker "lyckan" i Sverige.
Bennie"
Det var vad du skrev från början! Att insinuera att problemet består av att de inte är Svenskar! Och att dylika "existenser" inte har här att göra! Samt att gränserna borde stängas! Det ger en märklig bismak!
Det är en annan sak att dessa ligor här liksom överallt där de härjar, rätt och slätt, måste stävjas!
Bestlinger: Nu rör du till saker och ting! De som rövar vid vägkanten är inga "invandrare" som kan utvisas "när de begår brott"! De är personer som ingår i internationella ligor som härjar här och överallt i Europa! Det är samma problematik som med all annan organiserad brottslighet i vår internationaliserade värld!