F
F.d. 5333
Guest
Sv: polar
Ser man på! Du kan Läsa bara Du vill, visst läste jag om allt detta som Du nämner, men var det inte spännande att Upptäcka saker på egenhand Men Du TV upp ur diskbänken? är det så på 880? måste kolla kompisens uppe i Jokkmokk. På Polare kommer standard monterade TV:n upp från Sideboardet , de Du, överbädd kan man inte ens beställa till Smålands stolthet 880!, vill man ha det så får man ta steget upp till Adria.
Har du blivit kiokare du har inyte läst på ordentligt för du glömde den elektriska taksängen, det är väl kul med en tv som man drar upp ur ett skåp i diskbänken men om det är bättre än att dra ut den ur ett skåp kan diskuteras, och för min del hade jag hellre velat ha den vatten burna hyttmattan som fins i 880 istället för vinter täcket det hör bara hemma på dom tyska vinterbilarna, och du glömde den elektriska markisen och det stora bagaget på sidan med utvändig luccka är det avsett för hästarna då har dom mätt på ponny hästar, så du får läsa på bättre innan du blir professor på det området,
menhelt klart är det en guldkantad vinterbil en av dom bästa som fins i dag, där har tskarna mycket att lära, Hurra för svensk industri.
Ser man på! Du kan Läsa bara Du vill, visst läste jag om allt detta som Du nämner, men var det inte spännande att Upptäcka saker på egenhand Men Du TV upp ur diskbänken? är det så på 880? måste kolla kompisens uppe i Jokkmokk. På Polare kommer standard monterade TV:n upp från Sideboardet , de Du, överbädd kan man inte ens beställa till Smålands stolthet 880!, vill man ha det så får man ta steget upp till Adria.