F
F.d. 940
Guest
Har nu monterat in ett pure Lead carbon batteri 100ah och hoppas slippa byta batteri på många år.
PLH+C100 Pure Lead Carbon Series Battery
Arne.
PLH+C100 Pure Lead Carbon Series Battery
Arne.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Står Carbon boost teknologi även på detta Tudor High Tech
De bör få plats så jag är villig att köpa 2st om vi får ett bra pris. Då är det minst 5 batterier vilket bör generera en bra rabatt.Jag behöver 2 st. Ska bara kontrollmäta idag så de verkligen får plats. Mina nuvarande är 330mm långa och dessa är 341mm. Bredd och höjd är ok.
Väldigt bra pris.Jag har fått ett bra pris. 3.133kr ink frakt. Kontakta mig claes_grummas@hotmail.com
Om man hänger på, sker leverans till var och en eller skickas alla till dig?Jag har fått ett bra pris. 3.133kr ink frakt. Kontakta mig claes_grummas@hotmail.com
Jag har mejlat dig.Jag har fått ett bra pris. 3.133kr ink frakt. Kontakta mig claes_grummas@hotmail.com
Har nu mätt utrymmet under passagerarstolen, där bodelsbatterierna sitter, och det visar sig att höjden på PLH +C100 är för höga. Får in batterier med en maxhöjd på 195 mm. Kjell
Lägg det på sidan.