Skaffar vi 2 barn i snitt i hela Europa så föds det mer barn än vad det gör just nu då snittet ligger på 1.67 barn.
Snittet i Afrika ligger på 4.5 barn, det skulle ju kunna innebära att dom i Afrika ska använda kondom för att vi ska få fortsätta njuta på jordens resurser, dom flesta i Afrika kommer förmodligen aldrig äga en elbil med gummidäck. Elektroniken och annat skräp dom använder är oftast dumpade på deras kontinent eftersom det är den billigaste soptippen.
Själv tycker jag man kan slopa barnbidraget helt eller att det förändras till att bara betalas ut för ett barn.
Alla gamla generationer har alltid tyckt synd om kommande generationer som får ta över världen och dessutom ALLTID tyckt att dom är lata. Medans dom som växer upp alltid tycker att den gamla generationen har levt ett hårt och fattigt liv, i alla fall ett innehållsfattigt och tråkigt liv, dessutom är gamlingarna tröga på kommande utveckling. Och ska vi tänka på nästa generation lider nog fler barn över folks dåliga alkoholvanor, totalförbjud spriten eller lägg 500kr/liter i extraskatt, 10 dubbla priset för ölen/vinet och så gör vi samma sak med nikotinet.
Elhusbilen kommer aldrig slå igenom, husvagnarna kommer återta marknaden igen eftersom elhusbilen är så beroende av campingar, husvagnen kommer vara ett bättre köp och säsongsplatser på campingar med husvagnar kommer öka i framtiden.
Såg en film på aftonbladet när deras reporter tankade en elbil, omräknat till diesel tankade han i 6 liter på 2 timmar och 45 minuter.
Jag vill ha ett roligare liv än att stå och vänta bort mitt liv vid en elstolpe.
Det finns fortfarande ca 60 länder som har ett dieselpris under 10kr och 3 länder med ett dieselpris under 1 kr.
Själv blir det en Norrlandsresa, det får kosta vad det kosta vill precis som dom som brukar nikotin och alkohol resonerar.