• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Piersing

F

F.d. 55464

Guest
Jag börjar nog bli gammal ! Men jag blir ledsen när jag ser våra fina,vackra ungdomar smyckar sig med silverprylar i ansiktet. Tycker inte att ett vackert ansikte behöver någon vidare utsmyckning av metall.
Däremot har hag sett många väldigt fina tatueringar på en del. Det var som konstverk av en riktig artist.
Detta är inget angrepp på någon, utom bara några tankar från en gammal man . Som har haft en spik i foten,men det räknas väl inte ?

Senast redigerad av en moderator:

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: Piersing

Ja dom här tatueringarna kommer att göra sig bra mot åderbråk och gäddhäng. ;)

T

Teddi

Guest

de är lite konstigt med våra ungdomar,,ja har ett barnbarn som sökte ett data jobb på banverket,,han fråga far-far vad han tyckte,,ja sa till honom att du kan inte se ut som en metalldetector i ansiktet,,då får du aldrig detta jobb, han gick till sjukan o återställde sej sökte detta jobb ock har idag en lön på 320000 vid 24 års ålder,,en ganska stolt far-far,,,

F

F.d. 55464

Guest

Du kan vara jättestolt Teddi. Men jag undrar varför dom smyckar sig på detta viset. Det är ju inte fint alls ?
Men smaken är ju som baken.

T

Teddi

Guest

hej kaj,, våra fruar smyckade sej på ett helt annat sätt,,då tänker ja på läppstift,,men det va ju ett sant nöje att ta bort detta,,eller????

F

F.d. 55464

Guest

Hahaha ! Ja Teddi, det var ju bara mysigt :) .

F

F.d. 55464

Guest

Min tant har inget läppstift kvar. Men ibland blir hon mörk i blicken. Då backar jag !!!!

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55464

Guest

Den skulle man scanna med en stark magnet !!

T

Teddi

Guest

ja har också en tös som barn-barn på 23 som ser ut som ett reservdelslager i ansiktet,ja brukar reta henne att hon skall akta sej för magneter, då blir hon arg,,men där kan de gå fort till 5 generationer,,då e ja ändå bara 63,,men de e klart,,både barn o barn-barn har ju nån ock brås på så man får kanske skylla sej själv,,

F

F.d. 55464

Guest

Teedi, jag är väldigt kluven i denna fråga. Jag tror den nya generationen gillar detta med utsmyckning. Men jag har väldigt svårt att se en jättesöt kille eller en tjej,som ruinerar sitt ansikte på detta viset. Jag hade blivit upprörd om min dotter hade gjort så. Men ? Vad skall man säga då ? Detta är en knepig fråga. Naturligtvis accepterar jag allt hon gör,men hon är inte där än. Hon är 38 nu som tur är !

F

F.d. 55464

Guest

Gå in på tjatten Teddi,så tjötar vi litet ?

T

Teddi

Guest

ja går inte iland med chatten kaj,,men de kan bero på att de e lördag o ögena pekar åt varsitt håll,,men de va kul o tjöta,,vi lägger de på minnet kaj ock återkommer,,,

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Man har hört att en gång i tiden då var det sådana där raggare och knuttar som härjade runt och dom var tydligen jättefarliga .

Vad blev det av med dom ? Blev dom något inom det svenska samhället ? Vad vet jag ... Jag har bara hört berättelserna .

Toppen