Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Majzzan, ja det är den pallen. Bättre bröd- än rådlös du vet. Hade inte något annat att testa med om hon ville sitta där bak. Och hon verkar gilla det så imorgon ska jag leta efter en lite större låda.
Ska bli kul att träffas igen framåt våren. Då har väl den lille växt till sig ordentligt. Går det bra med husbilsträningen?
Så var "Silverrävarna" från Sverige på jakt igen. Denna gång var målet en Schnitzelrestaurang.
Uppdraget lyckades
Jappe, befattar du dig med så kolhydratstinn mat???
Å andra sidan, vad är det för bleka pommes frites?
Jag håller med Thorsten Ehrenmark (i salig åminnelse) som deklarerade: "Pommes frites skall se ut som de var skurna ur en mahognybyrå."
Wizard/Jerry! Det var väl Lenima´s schnitzel, inte Jappes!! Men, han syndar visst lite numera!
Inger
Åhh ,jag som alltid har trott att tomten var från Jyväskylle och så
är han bevisligen på Peniscola