• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Panik hjälp gasol tomt i Frankrike

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Teddi

Guest
Sv: Panik hjälp gasol tomt i Frankrike

säga vad man vill om sven-åke,,en go gubbe,,han hade eftersändning på posten,,ja fixa till mej själv genom grabben som e brevbärare i onsala,,min grabb,,sven-åke cykla upp till oss på platå5,,tror ja de va,,ock leverera varje gång,till oss,,,jättebussigt,så visst kännetecknar detta ett kamratskap genom klubben,,
han va nyfiken på vem ja va,,ock ja likaså,,:D

krya på dej nu gubbe,,,sen när du kommer hem ock ja får reda på det,, så kommer ja med lite blommor,,eller om du så vill,, en liten whiskey,,:D vi bor ganska nära,, kör försiktigt dalnäs,,häls,,ove-lisbeth-teddi,,

läser du detta kerstin,,ja tror att eran pojk flyger ner ock kör hem bilen för er,, strular de till sej,,så hör ni av er så hjälper ja till med detta,, inga problem,,ove,,

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 12848

Guest

Kolla om dom har reseförsäkring, i så fall ring SOS alarm köpenhamn så får hon erfordelig hjälpdom är väldigt hjälpsamma hälsar Illåsen

F

F.d. 52943

Guest

Kerstin & Sven-Åke,
vi kan inte göra så mycket nytta härifrån, men vi tänker på er!

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag kommer stänga detta ämne nu! Åker ngn förbi där hon står, med lite gasol över så ring mig 0707421190

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag måste ge Preben och Ulla en eloge för de har stått i startgroparna för att åka till Frankrike för att ta hem Kerstin o husbil om det behövts. De hade kollat upp hela resrutten idag på förmiddagen.
Och Kerstin hon är så tacksam över detta, nu kunde ena sonen åka ner med flyg när hon skall bege sig hemåt, om Sven-Åke får åka med vet ingen än eller om han skall flygas hem?

Men tänk vilka medlemmar i denna förening det finns som verkligen ställer upp för sina klubbkompisar när de sitter i sådan knipa.
:msn_heart:
Kram till er båda/Susanne

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen