Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja, men helt rätt!Kan grabben med de blå byxorna vara Bamse och vi har hamnat på Kolmården? Avståndet stämmer iallafall.
På bryggan till äldre båtVästkusten?
Nej, ostkusten.Västkusten?
Det är orten jag är ute efter. Men vet man vad det är jag tittar in i så underlättar det. Eller om nån känner igen husen som man ser genom fönstret. Det kommer en ny bild i morgon om ingen kommit på svaret innan dess.På bryggan till äldre båt
Söderköping..Det är fint där....
Men frågan är.... var är vi nu?
det är fel svar men vi är i södra sverigeJag har två gissningar. Den ena är att vattendraget är Fyrisån och då är vi i Uppsala.
Den andra gissningen kommer om Uppsala är fel men att vi fortfarande befinner oss i Sverige.
Eftersom jag anser att södra Sverige är den del av Konungariket Sverige, som ligger söder om Östersund, så blir min nästa gissning att vattendraget är Faluån och att vi alltså är i Falun.det är fel svar men vi är i södra sverige
Länge nerEftersom jag anser att södra Sverige är den del av Konungariket Sverige, som ligger söder om Östersund, så blir min nästa gissning att vattendraget är Faluån och att vi alltså är i Falun.
Helt rätt. Köping är svaret. Bollen går nu vidare till dig...Jag tyckte jag genast kände igen stället, men kunde inte placera det. Uteslöt snabbt Uppsala, Falun och några andra orter, men så slog det mig plötsligt: Jag var ju i Köping en sväng ifjol. jag blev positivt överraskad hur fint det var längs med ån där.