Om det är Grimeton du tänker på så är det fel. Här är det frågan om mycket lägre frekvenser.Ett världsarv kan nog vara värt en dylik belysning, även om de inte visste det vid tiden. Jag tycker i alla fall det ser ut som jag minns.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Om det är Grimeton du tänker på så är det fel. Här är det frågan om mycket lägre frekvenser.Ett världsarv kan nog vara värt en dylik belysning, även om de inte visste det vid tiden. Jag tycker i alla fall det ser ut som jag minns.
Helt rätt. Umeå Energicentrum.Du har varit här.
Jag svarade på en gammal tråd. Tyvärr. Men det var Söderköping. Så,det var rätt då, men fel nu …Nej du är 130 mil för långt söderut.
Som skåning, boende nästan så långt söderut man kan komma, tycker jag ibland att resmålen ligger lite väl långt norrut! Kan vi inte enas om en meridiangräns? Kan tänka mig ungefär i jämnhöjd med Smålandsstenar?
Den där hade jag gjort mig förtjänt av! Det är kul att skoja! Men faktum kvarstår..., Sverige är fantastiskt, i alla delar!Smålandsstenar låter som ett mycket bra förslag på SYDLIG gräns....
// Janne