Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hmm! Kollade på mina foton. Man åker runt så mycket så ibland blir det fel. 19 mars var vi i Puert Naus. Rätt ska vara rätt.Nu hade jag inte tänkt svara på den här tråden på ett tag, utan hoppades få se flera som deltar i tråden, men nu håller den på att dö…
När jag såg bilden först visste jag direkt var det var, men så skriver Ralph, ”Var där i maj”. Kollade därför för att vara säker på Louise och Ralphs intressanta tråd, Virrig plåtis ute i Europa, som jag följer, med stort intresse.
Virrig Plåtis ute i Europa
Mogán kommunfullmäktige inviger ett kommunalt område för husbilar i Puerto Rico Utrymmet ligger i stadsdelen Motor Grande 30 04 21 | 15:46 | Uppdaterad kl. 15:57 Nytt område för husbilar i Mogán LA PROVINCIA I fredags har borgmästaren i Mogán, Onalia Bueno , invigt ett utrymme för parkering...www.husbilsklubben.se
I tråden ser jag att Herrskapet McLain befann sig på Fuerteventura i maj, men jag vill påstå att den aktuella bilden är från Puerto Naos, som ligger på den västra sidan av ön La Palma.
Så mitt svar är den just nu mycket omtalade ön La Palma och där ligger det lilla kustbyn Puerto Naos.
Tommy