• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Svaret är givetvis Dubrovnik! Bilden var kanske för tydlig, kollade faktiskt inte först, eftersom jag var ganska nöjd med mitt "urklipp". Hur gör vi nu? Är någon sugen på att ta vid, så gör gärna det. Vi sitter just nu, ganska möra, på camping Möns Klint i Danmark, efter att har vandrat en dryg mil till och längs den dramatiska klintkusten, samt tillbaka igen och är nog inte hemma på en vecka. Men lev väl och njut av livet alla HBK:are!

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Det stämmer, såg det som 410 km. Med 410 mil bör det kanske vara i närheten av Narvik

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Nu börjar det brännas, Gunnar! Ca 14 mil norr om Narvik, men dock inte i det geografiska Skandinavien.
Därför i detta spår. Och dessa "tomtestugor".
//Kjell
Tomtestugor - 1.jpeg

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Med ditt "inte i det geografiska Skandinavien" får det bli Finland och då närmast Kilpisjärvi.
På väg hem från Nordkap hade vi tänkt åka den vägen men det blev istället via Narvik.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Tror definitivt att det är fler än bara Du och jag som passerat kyrktornet i den konstgjorda sjön Lago di Resia eller Reschensee på tyska
i den västra delen av Sydtyrolen norra Italien antingen på väg söderut eller norrut!?
//Kjell

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Håller med dig, intresset för denna tråd verkar inte vara särskilt stort. Fortsätt du i alla fall, kanske några nya vill medverka med bilder.

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Intresset för denna tråd tycks vara väldigt lågt för närvarande då vi, högst sannolikt endast är en handfull aktiva besökare här nu i höst.
Med Rådhuset och Votivkirche i Wien här ovan lämnar jag över till den det berör och känner spontant att tråden, åtminstone för min egen del, kan få vila och väckas upp igen då vårsolen återvänder.
Ha det gott alla Ni som kikar in här!
Bästa Hälsningar
Kjell

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Jag instämmer med Mossberg då jag inte är så berest uti Europa så jag är mest fokuserad på Skandinavien men följer båda trådarna.
Tommy
Ps.
Har nu ett spår ute i Skandinavientråden men ingen som har tagit den ännu!
Ds

Toppen