• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Dom här Weissa Rösslarna ligger ju överallt i dom trakterna, så då får jag väl gissa på Strobl!

F

F.d. 11346

Guest

"Jäkligt gott om vita hästar e de" Men som en ledtråd att kanske förvilla med så har ett känt bilmärke en central plats i staden...

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Beklagar, när länken till bilden skulle korrigeras så klantade jag till det så den försvann. Ladda upp den igen......Sorry......

F

F.d. 1082

Guest

Hej easy rider och Jappe!!!!
Jag vet inte om jag blivit dum i huvudet eller vad det är frågan om?men jag ser ingen bild!!!

Lennart.

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Nu finns det en bild igen.
Jag trollade lite och vips så fanns bilden på rätt ställe
Tyvärr så har jag inget att gissa på, kan väl slänga in Zell am see som en gissning

F

F.d. 11346

Guest

Bilmärket som jag nämnde tidigare ligger som en bro över floden Traun som rinner genom staden=ledtråd 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen