• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 4879

Guest
Sv: På spåret

Ja den kyrkan glömmer man inte, ligger brevid Barbro och Gert så vi var ju där i midsommras. Den ser inte så mycket ut på utsidan men inuti, wow! Tyvärr så vet jag inte hur jag ska lägga in nån bild så nån annan får ta över. Men jag lovar att jag ska lära mej *L*!

Nenne

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2025

Då hoppar jag in och utnyttjar min bild från tidigare som jag hade till förfogande.
Från vilken stad är detta?

100-0074_IMG_resize.JPG

Nenne

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2025

Grattis Djurmo.
Jag fick lämna datorn en stund för shopping men visst är det Carcassonne i södra Frankrike. Den fantastiska medeltidsstaden med dubbla ringmurar som kom in i Unesco:s lista 1997. Väl värd ett besök.
Bilden under visar verkligen nutid och dåtid.
Janne/

100-0085_IMG_resize.JPG

F

F.d. 3778

Guest

påsk i Holland 013.jpg
Jaha.. vilken stad är detta.
Inger o Anders;)
Kommer man förbi Carcasson måste man göra ett stopp där, fin camping alldeles bredvid
så man har utsikt upp mot g;a borgen och det är bara att promenera dit.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3778

Guest

Fel städer.
Vi blir borta i ca 2,5 timmar, går på kurs och försöker lära oss förstå Franska (du vet det där med att lära sig när man blir gammal).
Inger o Anders;)

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Sankt Gilgen? Innsbruck, förlåt, Salzburg är ingen liten stad!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen