• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Eftersom bilden är riktigt klurig och trots att det fattas snötäckta höga berg, så gissar jag på Garmisch Partenkirchen.

Jappe

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Rätt Djurmo.

Det är Koblenz. Vägen ner mot stan, efter att ha övernattat på deras Ställplats.

:) Carina

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

easy rider är det Deutsces Eck och Ehrenbreitstein vägen kallas som går upp till höjden till Vallendar, så var det ni som hade rätt. Och skulle lägga in en bild

Jag lyssnade på min "bättre" hälft som sa att det var Koblenz, men när jag dök ner i kartboken ser jag att det är understruket vid "Vallendar"

Blev snurrig i backen :spinny: Carina

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Saint Tropez kan det vara. Varför är det bara jag som ska göra bort mig hela tiden? När jag till slut nästan har pejlat in mig på svaret, så kommer nån annan och norpar det mitt framför nosen på mig!

:confused::eek::wall:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen