• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 3778

Guest
Sv: På spåret

Min dator säger Le Lamparo vid Monaco, men jag litar inte riktigt på den.

Jappe
Just de, skyll inte på datorn. Du är vid rätt vatten.
Inger o Anders;)

Grattis Nenne, det är Seté
en mycket trevlig stad som vi förälskat oss i och besökt många gånger.
Det finns många trevliga fiskrestauranger efter kanalerna. Inte bara en turistfälla
utan även mycket Franskt.

Senast redigerad av en moderator:

Nenne

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2025

Tack Djurmo. Vi har besökt staden ett otaliga gånger och håller med dig. Ligger väldigt fint där på kullen och syns väl då man följer strandvägen från Agde.
Just nu sitter jag med min bärbara på ett hotellrum och har inte några bilder till förfogande. Jag lämnar över till en frivillig och hoppas jag har en upp till ett bättre tillfälle.
Janne/

F

F.d. 50024

Guest

Då lägger vi in en bild !
Namnet på "Lokomotivet" och var är det fotograferat?

Torotor

Frågan gäller den lilla maskinen. Det blir bonuspoäng för namnet på lokföraren !

Bilagor

• 5juni 002.jpg
    5juni 002.jpg
    1,2 MB · Visningar: 27
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 50024

Guest

Den var visst inte så svår som jag trodde. Det var rätt på båda svaren och även bonuspoängen fick du. Du kanske till och med var där på järnvägens 150 års dag?

Mvh Torotor

Ps. det blir till att leta upp nåt svårare till nästa gång

F

F.d. 11346

Guest

PICT0095.jpg

Vi tar något annat konstigt Vad o var????

F

F.d. 11346

Guest

Vad härligt lungt det blev:D. Svårt??. Här en ledtråd, i närheten möts 3 länder och 3 kulturer.

F

F.d. 11346

Guest

Ny ledtråd.... Platsen där kapellet står är ett minnesmärke över en fruktansvärd naturkatastrof som inträffade den 12e mars 1916. Staden är ochså känd vintersportort

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen