• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Området var länge danskt, men Kristian IX "slarvade bort" det under senare delen av 1800-talet. Nu ser jag att Bo/granduca svarade rätt med Schleswig. Äntligen! Då kan jag titta på "slalomen" i lugn och ro. Din tur, Storhertigen!

(Höghuset "Wikingturm" ligger i stadsdelen Friedrichsberg och slottet var Schloss Gottorf i stadsdelen Holm).

Jappe

Senast ändrad:
F

F.d. 25032

Guest

Här kommer en bid från ett omåde där "Svensken" har "slarvat" på ett föga smickrande sätt.
Bild 033.jpg
/Bo

F

F.d. 25032

Guest

Nej , ca 400 km bilresa från Lübeck. Svenskens härjningar var under 30-åriga kriget.
Vattnet ni ser är "LB" ;)

B

Boxer

Guest

Visserligen råkade vi elda upp Magdeburg.
Men jag gissar på Torgau.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25032

Guest

Så nära Jappe,men fel sida Elbe.
Den som kommer med rätt namn på bron fortsätter!
Bild 052.JPG

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

easy rider! Är du tillbaka, så kan du väl lägga in en bild! Börjar få ont om bilder. Du har ju minst en till godo.

Dyker inte easy rider upp inom rimlig tid, så ska jag se vad jag hittar i gömmorna.

Jappe

F

F.d. 11346

Guest

Hej alla, nu är vi tillbaka. Var på novemberkåsan i Vimmerby hela helgen.Då tar jag en bild från en stad. Vilken??

Bilagor

• PICT0153.jpg
    PICT0153.jpg
    273,4 KB · Visningar: 15
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen