• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

NIESMANNEN

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
2277
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

Ni har imponerande kunskaper. Jag är överväldigad. Det finns inte chans att hinna med. Har sparat en bild för ett kommande tillfälle, men jag får bida min tid......

MVH

F

F.d. 11346

Guest

Jag tillverkade 3 sorkskrämmor som liknade konstverket på kajen. Fick ett gott skratt när jag såg "originalet". Var är vi nu då??

Bilagor

• höst 08 015.JPG
    höst 08 015.JPG
    1,4 MB · Visningar: 9
F

F.d. 7569

Guest

Misstänkte det :). Mitt svar var lite "ryggmärgseffekt" utan eftertanke (som vanligt).

Ornässtugan kanske, eller någon annanstans i dalarna?

//Roger

F

F.d. 11346

Guest

Dessa 3 möjligheter har fått en prestigefylld utmärkelse av "Europa Nostra" 1 av dessa 3 söks..:D

F

F.d. 11346

Guest

Krusagården i Eksjö.Ja du Jappe du tog det igen. Dom 3 möjligheterna var ju dom "3 trästäderna" Eksjö, Hjo och Nora. Din tur Jappe.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

En mycket svår bild kommer nu. Namnet på det här området slutar också på -gården. En bit därifrån stod en Kabe Travel Master.

Bilagor

• hbk 242.jpg
    hbk 242.jpg
    736,4 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Den här bilden är ju fullständigt omöjlig, så jag svarar själv med Signesgården i Kungsbacka. Jag tycker att Niesmannen ska få chansen att lägga in sin bild som han har tagit fram för det här ändamålet, så nu kommer strax en bild från Niesmannen!

Jappe

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen