• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

Gunnar.Fanken, det känns som jag är ute på djupt vatten, för vad öarna där ute heter vet jag inte. Kanske Lurö syns härifrån?? Du vet ju vad vattnet heter iallafall;)

F

F.d. 11346

Guest

Hipp-Hipp-Hurra för Gunnar som fixade en nedgåeende sol så snabbt. Sjötorp Göta kanal var det.. Syns Lurö från Sjötorp?

F

F.d. 7569

Guest

Västra Jylland?

//Roger

Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Den der er ikke enkel, tipper vi er på sørsiden av Østesjøen. Rügen kan se slik ut. En helt annen mulighet er Lofoten!

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Dune de Pyla (väst om Bordeaux)? Fast det ser väldigt ödsligt ut - stor brist på sandsurfare - taget mitt i vintern?
/Boo

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Rätt Hjulnissarna, er tur.

En bild från annat håll, Europas högsta sandyn i Frankrike.

080307 041.jpg

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Ojdå, en ren chansning - men jag tycket revet i bakgrunden såg bekant ut (vi var på Dune de Pyla för över 10 år sedan).
Här kommer så en bild som säkert inte blir så svår att lokalisera!
Var befinner vi oss?
Ledtråd (eftersom ni är så "tröga"): Inte långt härifrån satt en "fejkad transvestit" inspärrad!

P5100966.JPG

Senast ändrad:

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Såklart - Mjölkekilsparkeringen i Marstrand - den som har koll på HBK:s ställplatser ser ju att bilden (nästan) överensstämmer! Jag sa ju att det var lätt!
Sådärja Nisse - åter en "trofé" i hyllan!
Ny bild väntar vi på!

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025

En sak har jag svårt att förstå. Alla bilder som ni lägger ut från västkusten visar landskap i hyfsat väder. Hur går det till??
Vi som bor på rätt sida av landet vet ju att det alltid regnar på västkusten. Photoshop??

Här kommer en äkta solskensbild :)

Var är den tagen tro?

DSC04795.jpg

F

F.d. 52943

Guest

En del av oss som bor på framsidan håller inte helt med. Visst regnar det lite mera på Bästkusten än på Ostkusten (rent statistiskt) men det brukar inte kännas så!
Åkte för några år sedan med SAS från Göteborg till Fjollträsk. Kapten hörde till de pratglada. Han ifågasatte vilka motiv vi passagerare kunde ha för att åka till Fjollträsk. Själv hade han betalt för att åka dit men skyndade sig genast att åka tillbaks så snart hans uppdrag var slutfört.
:twitcy:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen