• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

Naumburg var det. Nu får väl Roger&Lana och Jappe testa vem som är snabbast att fixa in en ny bild, då ni hade hälften rätt var. Saale- Unstrut är världens nordligaste område för kvalitetsvin, Mosel Rhen Ahr och Franken är kända i Sverige, Men hur många har druckit ett Unstrutvin. Vi har 8 flaskor i källaren.:D:Dhttp://www.saale-unstrut-tourismus.de/startseite.asp

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har aldrig varit på Gotland, men jag tyckte det såg ut som Stora och Lilla Karlsö. Kanske minnen från skoltiden, för femtio år sedan.

Whar finns denne båden?

hbk192.jpg

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Torp köpcentrum Uddevalla om jag inte missminner mig?

Staffan mitt i natten. Gonatt

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Tack!

Blev lite sovmorgon idag - ursäkta dröjsmålet. Här kommer en inte purfärsk bild. Var står jag med kameran?

På spåret.JPG

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Tja, så nära att jag ger rätt för det. Öland är det i alla fall.

Kortet är taget i VIDA-museet, ligger en mil söder om Borgholm och innehåller bl.a. en konsthall med Ulrica Hydman-Valliens och Bertil Valliens verk. Rekommenderas.

Varsågod och lägg ut nästa bild! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen