• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 11346

Guest
Sv: På spåret

Bra att du jobbar på;) Men alltihopa var fel... Området står under UNESCO skydd..

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Då så, då har jag alltså bäddat snyggt för andra som har "fräckare" bilder än dom jag har kvar.
(Stilfser Joch var det ruggigaste pass jag någonsin har varit i! Rekommenderas!).

Jappe

F

F.d. 11346

Guest

Hundvakten, Gosausee var helt rätt. Där finns en mysig ställplats där det finns allt inkl. pool. Jappe, Stilfserjoch är som du säger något fantastiskt att köra. Ni andra som inte gjort det har en upplevelse kvar:)

075.JPG

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025

Jappe och Easy rider nu bara måste ni bara berätta vad det är som är så ruggigt med passet Stilfer Joch - gradtalet, omgivningarna eller.....?

Staffan

F

F.d. 11346

Guest

Hej, Det är inte ruggigt utan en storslagen (natur)upplevelse Vi har kört den några ggr och gått till fots 1 gång. Men då gick vi inte bilvägen... (Men om man är höjdrädd kan det nog upplevas som ruggigt)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3581

Guest

Egentligen är det väl Jappe, för jag kollade bara på kartan, efter Jappes förslag.

DS

F

F.d. 3581

Guest

Någon annan får gärna lägga ut något, för jag kommer inte att ha tillgång till datorn på två dagar.

ds

Olle Ö

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1028
Medlemskap
2025

Hotell Riverside, Uddevalla. Har aldrig sett hotellet i verkligheten.
Men google var här och plirade i ögat.
/ Olle
Har alla utom Jappe och jag styrt färden till Jönköping?
God natt

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nice place faktiskt, bara du kommer förbi kostymknoddarna och slår dig till ro på terassen mot kanalen och låter dig underhållas av grillmästaren och hans lakejer! Se upp med korvarna bara! Möjligen också kycklingbitarna. Det finns riktig mat också! Så fäll upp visiret och have fun!

Olle o Marita träffade rätt!

Down by the riverside..... de e musik de, men de va då de!

Ny bild, tack!

Jappe

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen