• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Äntligen! Tack, Herr Friherre, tack för att du befriade mig från det här oket! Nu kan jag ägna mig åt andra mer "lördagliga" sysslor.

Jappe

F

F.d. 6238

Guest

Monica och Kurt! Mollösund ser ut som på bilden nedan och det ligger inte i Spanien. Dom andra som svarade var ju åtminstone i rätt land! Mollösund!!??, Giv mig styrka! Jappe
Du förstår väl att jag tillverkar skämtet med Dig.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Klart jag inte begriper det! Jag är ju en äldre kolerisk herre, som nästan fick en hjärtinfarkt för en stund sedan! Mollösund, va???!!!

Jappe

alfire

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
451
Medlemskap
2025

Helsingfors, tror jag

.... och håller med Jappe att det är en saluhall

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Ja, Ja, jag får väl offra mig, som vanligt! En lätt bild som denna gör att någon annan snart får överta ansvaret för På Spåret. Var finns denna bro?

Jappe

Bilagor

• P9230002 hbk.jpg
    P9230002 hbk.jpg
    237,4 KB · Visningar: 8

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nej, det är inte Henån! En sådan bro hade varit totalt malplacé i ifrågavarande ort! Det är heller inte Mollösund (ankn. Monica och Kurt). Hade någon Mollösundsbo upptäckt en sådan bro i ifrågavarande municipalsamhälle (f.d.), så hade det kanske fått konsekvenser "man ej beskriva kan".

Denna bro finns i en kommun, som är känd för reklam som t.o.m. kladdar sig fast bland Vägverkets skyltar på allmän stor farväg för självgående fordon.

Jag hoppas att detta kan ge vägledning nog!

Jappe

F

F.d. 6238

Guest

Men, Jappe, du får väl erkänna att det är väldigt likt HENÅN, eller

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen