• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret

Dessa hårda och ganska obekväma soffor finns mycket riktigt någonstans i Spanien!

Jappe

Bilagor

• hbk14.jpg
    hbk14.jpg
    159,8 KB · Visningar: 5

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nej det är inte Barcelona eller Marbella! Jag har bara en bild kvar, tagen från en populär servering vid hamnen. Statyn i bakgrunden kanske kan ge en ledtråd.

Jappe

Bilagor

• hbk 15.jpg
    hbk 15.jpg
    179,2 KB · Visningar: 5

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Vad är det med er? Det här trodde jag skulle vara enkelt. Det är inte Barcelona och det är inte Marbella och det ligger inte på någon ö och det är inte Gibraltar! Vad finns det kvar?

Jappe

F

F.d. 6238

Guest

Kan de va Mollösund!!

Va roligt det är Jappe att Du är TILLBAKA.
:twitcy:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Monica och Kurt! Mollösund ser ut som på bilden nedan och det ligger inte i Spanien. Dom andra som svarade var ju åtminstone i rätt land! Mollösund!!??, Giv mig styrka! Jappe

Bilagor

• långmollösund 2 hbk.jpg
    långmollösund 2 hbk.jpg
    100 KB · Visningar: 4

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nej, det är inte Valencia heller! Nu finns det inte många kända turistorter vid kusten kvar att gissa på och jag ska hjälpa till lite själv: Det är inte Alicante!

Jappe

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Det var det där med Spanien, annars kunde jag kanske gissa på Trelleborg. Där finns palmer har jag sett :rolleyes:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nej, nej, det är ju världens mest kända blåvita utesoffor, som finns i hela världen, ju!!!! Jag går ur den här klubben om det fortsätter på det här viset! Kom igen nu, det finns ju inte många ställen kvar!

Jappe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen