• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Påsk i Gulvik 2015

F

F.d. 55521

Guest
Under årets påskhelg var vi bla på Gullviks Havsbad. Säsongen har inte riktigt börjat än men vi ville ta vår kära husbil på en tur.
Vi sammanstrålade med Janne och Karin vid Gullviks havsbad, här är fantastiskt vackert under alla årstider.
Första kvällen när vi satt i husbilen och hade trevligt kom diskussionen in på träffar av olika slag, efter en stund föreslog jag att vi kanske skulle ordna en träff här i Gullvik. Janne som är van att ordna träffar av olika slag var snabbt med på noterna och vi bestämde att att se om det fanns något intresse för en träff här i Gullvik, se annan tråd.
Tidigt nästa morgon kunde jag inte låta bli att ta en morgonpromenad efter den fina stranden och då tog jag följande bilder.

image_886763.jpg


image_547072.jpg


Vi hade en underbar dag där vi bla tog en promenad längs stranden och solen sken från en klarblå himmel.

Natten närmade sig och jag tog åter fram min telefon och knäppte en bild genom fönstret på husbilen, när solen sakta sjönk ner bakom horisonten.

image_716618.jpg


Hoppas att ni som läser detta har lust att komma på vår husbilsträff den 14/8-16/8 2015

mvh
Matz
 
Toppen