Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hagby kyrka Småland tror ja o google
Du får ladda ner bilden först från Google foto.Kommer inte åt bilderna i Google foto genom att trycka på bifoga filer Någon annan går fortsätta
Hur får du fram det om ja öppnar bilden visas inte någon informationGPS-koordinaterna finns i EXIF-data, vilket gör det alldeles för lätt.
Pålle
Ok Pålle du får avslöja platsen men då vill ja veta vad huset heter om du skall använde special program för att leta upp var vi var.
Eftersom jag inte har någon husbil längre har ja inte fler bilder att lägga ut så någon får ta över nu mvh olanssonJag har inte använt något specialprogram, utan utnyttjat en funktion som finns inbyggd i din bildfil och som kan utläsas med väldigt många bildhanteringsprogram.
Ville bara varna/tipsa dig, och alla andra, om att funktionen finns så att man bör analysera sina bilder innan man lägger upp dem.
Tycker du ska lägga upp en ny bild där du tagit bort EXIF-data (ta bort exif data - Sök på Google).
Pålle