• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.204
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Tyvärr Thomas, den bilden får nog försvinna in i dimman... :(
men annars är du inne på rätt tema för visst förekommer det en del skidåkning här.
Bjuder på en höst-vy som tröst.

IMG_3921.jpg
 
F

F.d. 14324

Guest
Söderåstorget i Lindvallen är det första torget jag tänker på. Fast,, njaee, inte säker på något sätt.
 

tordan

HBK Medlem
Inlägg
1.204
Kommun
Motala
HBK-Nr
22905
Medlemskap
2024
Jomenvisst, stannade till vid Vemdalsskalet nu i sept och strosade runt lite i omgivningarna dagen efter vår övernattning.
Anlände ju sent och efter mörkrets inbrott, upptäckte snart att alla tomma och ödsliga P-ytor var fulla med P-förbudsskyltar.
Det blev till att sova någonstans mitt i naturen på en delvis igenvuxen gammal vägslinga intill en fjällbäck.
Morgonen därpå vid soluppgången - klarröd/blå himmel - temp 2 plus, men absolut mysfaktor +++++ :cool:
Efter 07.00 var vi däremot välkomna att parkera alldeles fritt vid skidanläggningen.


Bollar tillbaka tråden till dig, Janne :applaus:


IMG_3925.jpg
 
R

RobbeS

Guest
Vild chansning. Rövargrottan eller Kungsgrottan som den också kallas på Skuleberget.
 
Toppen