• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025
Sv: På spåret i Skandinavien

Tack Janne. Då fortsätter vi till nästa ställe, och frågan vart är detta?? En annan typ av stenar. Hälsningar Göran Hellman.

Bilagor

• IMG_3077.JPG
    IMG_3077.JPG
    5,5 MB · Visningar: 3

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Får nog lägga till en bild ytterligare. Hoppas det blir lite lättare då. Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_3078.JPG
    IMG_3078.JPG
    5 MB · Visningar: 5

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Helt rätt Los Suecos. Din tro är stark, och varsågod att fortsätta. Här kommer en ytterligare bild från Bergen.Hälsningar Göran Hellman

Bilagor

• IMG_3083.JPG
    IMG_3083.JPG
    5,2 MB · Visningar: 3

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Varsågod att fortsätta Los Suecos, det var ju rätt svar "Bergen" som Du lämnade. Hälsningar Göran Hellman

Hej Göran,

F'låt men nu är jag lite förvirrad. Mitt svar var Akershus fästning som ligger i Oslo.

Du svarar med, "ytterligare en bild från Bergen" och här ovan skriver du igen, "rätt svar "Bergen" som du svarade".

Om det är Bergen och det är Fästningen Sverreborg som ligger i Bergen, då har jag ju inte rätt.

..... men nu tror jag att bilderna är Akershus i Oslo, känner igen dem, men inte 100% säker.

Eller är det jag som inte förstår vad du menar?

Tommy

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Ursäkta, det är jag som läser som den blinde slåss. Rätt svar skulle vara Bergen. Jag tar och lägger ut en ny bild (med skammens rodnad på kinden) för att skyla min blunder. Vart tog jag detta kortet? Söndagshälsningar Göran Hellman.

Bilagor

• IMG_3152.JPG
    IMG_3152.JPG
    4,4 MB · Visningar: 3

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Nu vill det till att inte göra bort sig igen. Sorry Los Suecos. Visst är det Aurlandsfjorden och jag tror c.a 600meter över havet vid Aurlandsvangen med utsiktspunkten Stegastein. Över till Jan för nästa bildfråga. Hälsningar Göran Hellman.

Bilagor

• IMG_3151.JPG
    IMG_3151.JPG
    4,9 MB · Visningar: 2

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029

Nu bränns det Bennie!

Om jag vrider mig till högre blir det så här men om jag vrider mig till vänster så blir det för lätt.

//Jan

Bilagor

• 09-28_2.jpg
    09-28_2.jpg
    3,5 MB · Visningar: 1
Toppen