• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: På spåret i Skandinavien

Du ska få rätt Tommy. Det är Marienlyst men Gunilla badar på Pålsjö strand i norra delen av Helsingborg. Men det framgår inte av bilderna. Uppe till vänster på förra bilden kan vi se Kronborgs slott i Helsingör:

h3.JPG

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Promenadvägen är från Södra hamnens ställplats i Motala in till centrum.
Tyvärr kan jag inte lägga in bilder om detta är rätt svar. Tar gärna emot en enkel bruksanvisning på förfarandet. Hälsningar Göra Hellman

F

F.d. 32985

Guest

Bilder lägger du in efter du tryckt på svara, därefter bläddrar du ner på den nya sidan till där det står "bifoga bilder och filer". Tryck på hantera bifogade filer/bilder och lägg in den bilden du önskar och tryck därefter ladda upp. När detta är färdigt så stänger du den sidan och skickar svar. Hoppas du är duktigare än mig för ibland så får jag enbart liggande bilder..:)

Göran Hellman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025

Nästan 1 dygn och intet nytt på fronten. Jag tar mig friheten att lägga en ny fråga. Var är denna bild tagen?

Bilagor

• IMG_5155.JPG
    IMG_5155.JPG
    2,7 MB · Visningar: 4
Toppen