• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
Helt rätt!

Vid stod få Femöre gästhamns ställplats.

Den första promenaden gick till Oxelösunds Motorbåtsklubb, en andra till Femörefortet och vidare till fyrvaktarbostaden.

Åt gjorde vi både på Femöre Rökeri och på Restaurang Sailor.

Nu får Gunnar ta oss vidare.

Pålle

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Besökte Bungegemusset i Bunge, ca 1,5 km sydväst om Fårösund på Gotland för första gången i juni 1963 och har därefter åkt förbi där minst 20 gånger och passerade där senast sommaren 2021. Har inte hört att det flyttats så min gissning blir att det ligger fortsatt kvar där!?
//Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Tack, Gunnar!
För att få in fler nya intressenter och öka farten På Spåret lämnar jag över till vem som helst av Er som kikar in här för att lägga in nästa spårningsobjekt.
Jag tror och hoppas på att Ni har mycket trevligt och intressant i Era bildsamlingar att visa upp och ställa frågor på.
Bästa Hälsningar
Kjell

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Jag lägger ut en pausbild i väntan på att någon annan än vi, någon promille av vår medlemskader, kikar in här och och frestas lägga ut ett spår!
//Kjell
I väntan på . . . - 1.jpeg

Toppen