• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Sv: På spåret, del 3 2011/12

Påminner mycket om en stad vi körde igenom i Belgien men minns inte vilken... Liège?

Lyckokast! :)
Visste att det var någonstans mellan Schengen och Maastricht (som den dagens etapp gick emellan), men tror faktiskt att vi stannade och lunchade i Liège också.

Återkommer strax med nästa

Dåså. Nästa fråga blir var man ser denna rondell-"hund"?

Bilagor

• iPhone 4S 390.JPG
    iPhone 4S 390.JPG
    3 MB · Visningar: 27

Javisst Jappe, helt rätt givetvis!

Vi hade lite roligt åt navigatorn i den trakten som lät som den börjat tala amerikansk förortsslang (eller kollat för mycket på Breaking Bad kanske?) :D

Bilagor

• iPhone 4S 378.JPG
    iPhone 4S 378.JPG
    2,3 MB · Visningar: 1

Ingen dator, inga bilder. Bara paddan som nätt och jämt kommer ut på nätet. Återkommer i morgon om gudarna är med mig.

Jappe

Tack! Det blev lite enkelt då vi passerade där i somras. Men dessförinnan hade vi passerat här,
IMG_681.jpg
Ber om ursäkt för bildkvalitén då jag skar ner min bild så mycket, men undrar vad detta är och framför allt var vi var.
//Kjell

Novo Mesto?

EDIT: Såg nu att någon annan redan gissat det

Tillbaka
Toppen