• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: På spåret, del 3 2011/14

Jag var där för sisådär 50 år sedan och jag minns fortfarande alla konstiga exotiska frukter och grönsaker på en stor torgmarknad där, grönsaker som inte fanns att köpa i Sverige på den tiden. Ett minne för livet.
Ä var en skön stad och kanske är det fortfarande.

Här kommer en mer prosaisk gratisställplats! Tutankhamon wasn't here! (OBS! Ingen direkt ledtråd, bara en reflexion eller association.)

hö.jpg

Senast ändrad:

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Jag var där för sisådär 50 år sedan och jag minns fortfarande alla konstiga exotiska frukter och grönsaker på en stor torgmarknad där, grönsaker som inte fanns att köpa i Sverige på den tiden. Ett minne för livet.
Ä var en skön stad och kanske är det fortfarande.

Absolut - ett mycket trevlig resmål.

lejonsson

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
3442
Medlemskap
2025

Ställplatsen i Sant Feliu de Guixols, där det var lätt att vid infarten släpa i med överhänget.

lejonsson
Elisabet

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Tror att du varit i en av de vackraste delarna av Frankrike, i Pont d´Arc, tror jag det heter...... Ja, jag vet att det fattas något i namnet, men kommer inte på det nu.

lejonsson

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
3442
Medlemskap
2025

Helt rätt Los Suecos
Vid floden Ardeche.
Ett mycket speciellt ställe.
Varsågod, spåret är ditt.

Elisabet

lejonsson

HBK Medlem
Kommun
Skövde
HBK-Nr
3442
Medlemskap
2025

Varför kommer inte inläggen in under "Olästa inlägg", utan bara går att hitta "Under markisen" ???????

Elisabet

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Tack Kjell, så sant...... minnet är inte vad det varit! :) Men besök på plats rekommenderar jag.

Elisabet, föreslår att du kontaktar HBK-Web direkt med din fråga, tveksamt om de ser den här i tråden.

..... men var tog jag den här bilden?

DSC_00190018.JPG

//Tommy

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Nähä..... hade hoppats på att SirMcLain kollade tråden, tittade sig omkring och utbrast, "å´faen!"

Att han sitter där i baren det tvivlar jag inte på, men han är nog inte uppkopplad.

Får ta en bild till i stället.

DSC_00260024.JPG

Tommy

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Si Senor.... Vi som följer Sir McLains öden och äventyr, vet att den nobla familjen McLain just nu har satt ner sina bopålar i just Puerto de Mogan.

Kjell du tar över,

//Tommy

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Si Senor.... Vi som följer Sir McLains öden och äventyr, vet att den nobla familjen McLain just nu har satt ner sina bopålar i just Puerto de Mogan.

Kjell du tar över,

//Tommy

Sorry! Jag kollade Tripadvisors resturang lista i Maspalomas och jämförde den med en viss Dyner:s guide.

Hade jag bara varit inne så hade jag tagit bilden.:D

2014-12-26 12.37.31.jpg

Toppen