• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret del 3 2011 >

Gunilla & Bernt

FD HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
1262
Medlemskap
2021
Sv: På spåret, del 3 2011/12

Det kanske kan hjälpa om vi tar ett par steg tillbaka !

Bilagor

• Karlskoga (1).jpg
    Karlskoga (1).jpg
    983,8 KB · Visningar: 8
F

F.d. 25023

Guest

Bilden heter Karlskoga-1.jpg, så det kanske är därifrån, jag vet inte.:)

Men om, kör nästa bild också!

jyrki

Gunilla & Bernt

FD HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
1262
Medlemskap
2021

Ja Jyrki, det var en liten ledtråd. Det är vid Näset i Karlskoga. Bollen är din....

F

F.d. 25023

Guest

Tanken var att ni kör nästa också, men här kommer två bilder från en och samma by:

DSC_1961 (Large).JPG

Här bild från byns ställplats vid tjurfäktningsarenan, en av de första i denna autonoma region av landet...

DSC_1979 (Large).JPG

jyrki

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25023

Guest

Finns i Cadiz regionen i Andalucien. Är en del av "ruta de pueblos blancos" i en naturpark på bergen. Mycket vackert och god mat. Det regnar mest i Spanien i närmaste byn...

Jyrki

F

F.d. 25023

Guest

Yep, en jätteskön by! Rekommenderar varmt ett besök på ortens fina köttaffär med alla fina torkade skinkor och korvar från ortens grisar ute i naturen....

Er tur!

jyrki

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Zugspitze kan väl se ut så där från en ovanlig vinkel, kanske. Jag tycker jag känner igen vägen till Garmisch Partenkirchen eller Reutte och Lermoos, där vi åkte skidor ibland för många år sedan.

Jappe

Senast ändrad:
Toppen