• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Då har vi kommit lite längre in i viken. I den här lilla staden finns det gott om kändisar..., alltså inte bara jag! :cool:

IMGP2991.jpg

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Orkar tyvärr inte vänta på skånskt vis och drar därför till med Portofino.
//Kjell :p
Hädanefter kommer jag att kalla dig Blixten! :p Det bara dundrar till. Portofino är rätt. Trång, dyrt, men fruktansvärt vackert. Väl värt ett besök. Tar man tåget dit byter man i Sestri Levante. Ta gärna en extra dag där, det är en dold pärla. Även Santa Margherita, där man byter till turbåt, är en härlig stad. Men go for it Kjell!

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Det kan väl inte vara möjligt att vi, förutom Ni, är ensamma om att ha besökt och vandrat runt i Siena i Toscana och sett allt vad denna stad har att erbjuda och då bl a Katedralen som Du visar delar av både inifrån och utifrån!?
//Kjell
IMG_5211.jpegIMG_5212.jpegIMG_5213.jpegIMG_5214.jpeg

2stroke4ever

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
18899
Medlemskap
2024
Visst var det katedralen i Siena som varit vid och även gått ett guidad tur uppe runt och under taket, mycket intressant och högt. Så nu får du ta oss vidare Kjell20180914_114039.jpg

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Tack! För oss som aktiva munskänkar är ej enbart Chianti-distriktet intressant i Toscana utan där finns även många andra trevliga och intressanta sevärdheter och upplevelser.
IMG_4694.jpegVi "klättrade" också men denna gång, upp till denna Panoramarestaurang som finns på......., i..........?
//Kjell

UffeO

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
5239
Medlemskap
2025
Har stött på patrull, kommer inte åt bilder, inte första gången.
Kan någon ta över, så vi kan gå vidare.
Uffe

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025
Ok! Hit körde vi inte husbil men oavsett det vilja jag få svar på var vi befann oss denna gång och vad detta byggnadskomplex heter!?
//KjellIMG_3214.jpeg

Toppen