Så långt söder ut som till Zaostrog kom vi aldrig när vi besökte Kroatien.Japp. Erkänner att vi ofta hamnar i Kroatien. Men jag vill gärna ha ett ortsnamn.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Så långt söder ut som till Zaostrog kom vi aldrig när vi besökte Kroatien.Japp. Erkänner att vi ofta hamnar i Kroatien. Men jag vill gärna ha ett ortsnamn.
Visst är det camp Viter i Zaostrog. Vi stannade också till här på väg till Dubrovnik. Vi tyckte där var så trevligt att vi stannade 4-5 dygn. Kör vidare Kjell!Ja, jäklar! Här har ju även vi faktiskt stannat ett dygn på väg till Dubrovnik. Camp Viter i Zaostrog. Sonen i familjen som
ägde och drev campingen satt i receptionen och pratade svenska. Han är utbildad läkare i Sverige och hade jobbat på Sahlgrenska och
bott i Göteborg i många år. Undrar om jag tom har en bild på honom i mitt bildbibliotek!?
//Kjell
Stämmer!...nåt med jul?
Lite väl ospecificerad plats tycker jag. Men på rätt väg. Var?Kan det vara ett tomteland norrut?